Kontakt Oslo kommune

Du kan kontakte oss på telefon, chat eller ved å sende en skriftlig henvendelse.

Åpningstider i julen

Oslo kommunes telefon og chat er åpne 24. desember (julaften) og 31. desember (nyttårsaften) fra kl. 09:00 til 12:00. I romjulen, 27. og 30. desember, er åpningstiden kl. 09:00 til 14:00.

Ring oss

Du kan ringe Oslo kommunes kontaktsenter fra klokken 09:00 til 15:00 mandag–fredag.

Telefonen er ikke betjent lørdager, søndager og helligdager. Dager før helligdager og i romjulen kan du ringe oss fra klokken 09:00–14:00.

Ring 21 80 21 80

Ring fra utlandet

Du kan ringe +47 21 80 21 80 fra alle land.

Chat med oss

Du kan chatte med oss mellom klokken 09:00 og 15:00 mandag–fredag. Chatten er ikke betjent lørdager, søndager og helligdager.

Chat med Oslo kommunes kontaktsenter for veiledning om kommunens tilbud og tjenester på våre nettsider.

Start en chat

Finn en ansatt

Du kan finne telefonnummeret til en ansatt i Oslo kommune ved å søke på etternavnet.

Søk etter ansatt i Oslo kommune

Meld fra om feil og mangler

I Bymelding kan du melde fra om feil og mangler på fellesarealer som gater, torg, friområder, idrettsanlegg i byen, marka og indre Oslofjord.

Meld fra i bymelding.no

Min side

På min side kan du logge inn for å se eller administrere informasjon om deg eller din organisasjon.

Min side

Skriv til oss

Du kan sende en skriftlig henvendelse til Oslo kommune. Du må logge deg inn med MinID.
Vi gjør oppmerksom på at kontakskjema ikke er egnet for hastesaker.

Fyll ut kontaktskjema (logg inn)

Send trygg digital post

Noen av Oslo kommunes virksomheter og bydeler har tatt i bruk eDialog for sikker innsending av digital post.

Slik bruker du eDialog