Planlagt nedetid for kundeportalen
11. mars stenger kundeportalen i en uke for å forberede overgangen til ny versjon.
Planlagt nedetid for kundeportalen for beboerparkering - dette må du gjøre innen da
11. mars 2025 stenger kundeportalen for beboerparkering i ca. en uke, for å forberede overgangen til en ny versjon. Husk å eventuelt fornye avtalen, betale innvilget søknad og ettersende dokumentasjon.
En ny versjon av kundeportalen for beboerparkering blir lansert i midten mars. For å forberede overgangen best mulig og behandle ferdig sakene vi har liggende, blir portalen midlertidig stengt i ca. en uke for brukerne 11. mars.
Hva må du gjøre før portalen blir midlertidig lagt ned?
- Hvis avtalen din går ut i løpet av mars, må du fornye den så snart som mulig.
- Hvis du har fått innvilget en søknad om beboerparkering og vil aktivere den, må du betale så snart som mulig.
- Hvis vi har etterspurt dokumentasjon i forbindelse med en søknad du har inne, må du sende inn dette så snart som mulig.
Hvis ingen av punktene nevnt ovenfor gjelder deg og din beboerparkeringstillatelse, trenger du ikke gjør noe før ny lansering av kundeportalen. Din aktive tillatelse blir overført automatisk.
Informasjon om det nye systemet og hva du må gjøre, kommer i forbindelse med lanseringen i midten av mars.