I desember kommer ny kundeportal for beboerparkering

Som følge av overgangen til ny versjon, blir portalen midlertidig stengt i cirka en uke.

Når skal endringene skje?

I løpet av november planlegger vi å stenge kundeportalen for beboerparkering i cirka en uke, for å forberede overgangen til en ny versjon. Husk å eventuelt fornye avtalen, betale innvilget søknad og ettersende dokumentasjon.

En ny versjon av kundeportalen for beboerparkering blir lansert mot slutten av 2024. For å forberede overgangen best mulig og behandle ferdig sakene vi har liggende, blir portalen midlertidig stengt i cirka en uke for brukerne i løpet av november/desember.

Hva må du gjøre før portalen blir midlertidig lagt ned?

  1. Hvis avtalen din går ut i løpet av november, må du fornye den så snart som mulig. Dette kan gjøres i løpet av de tre siste ukene før tillatelsen din utløper.
  2. Hvis du har fått innvilget en søknad om beboerparkering og vil aktivere den, må du betale så snart som mulig.
  3. Hvis vi har etterspurt dokumentasjon i forbindelse med en søknad du har inne, må du sende inn dette så snart som mulig.

Hvis ingen av punktene nevnt ovenfor gjelder deg og din beboerparkeringstillatelse, trenger du ikke gjøre noe før ny lansering av kundeportalen.

Vi vil sende ut ny informasjon med endelig tidspunkt for den midlertidige nedstengingen så fort vi vet det. Vi vil også informere om lanseringen av ny kundeportal når den tid kommer.

Les mer om beboerparkering.